Sık Sorulan Sorular
Kargo ücreti tüm ürünlerde ve Türkiye’nin her yerine sabit 20,00 TL’dir. Bu ücret sipariş aşamasında ödemeniz gereken toplam tutara yansıtılır, teslim alırken herhangi bir ödeme yapmazsınız. 200 TL üzeri siparişlerde ise kargo ücretsizdir.
Gönderimlerimiz Yurtiçi Kargo aracılığı ile yapılmaktadır. Teslimatlar hafta içi, zaman zaman ise Cumartesi günleri gerçekleştirilebilir. Hafta sonu ve resmi tatillerde gönderim yapılmamaktadır.
Siparişinizdeki tüm ürünler kampanya veya yılbaşı gibi yoğun dönemler dışında sipariş tarihini takip eden 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Saat 17.00’a kadar iletilen İstanbul içi siparişler ertesi gün teslim edilir.
Siparişiniz, bulunduğunuz il ve ilçeye bağlı olmak üzere kargoya veriliş tarihinden itibaren 1 veya 2 iş günü sonra adresinize teslim edilir. Haftanın belirli günlerinde dağıtım yapılan mobil bölgelerden birinde bulunuyorsanız, sevkiyat gününü beklemeniz gerekmektedir.
Kargo görevlisi belirtilen adreste paketi teslim alabilecek birini bulamazsa, paketi ilgili kargo şubesinde 1-3 gün arası beklemeye alır. Bu durumda alıcının kimliği ile birlikte kargo şubesine giderek ürünü bizzat teslim alması gerekir. Paket şubeden alınmadığı takdirde iade işlemi yapılır.
Kargo takibi için gerekli link / takip numarası, ürünlerin kargoya verilişinden sonra size e-posta ile bildirilecektir.
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde info@sarcina.com.tr veya 0 (212) 856 05 50 telefon numarası üzerinden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir.
İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurarak kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından kaynaklıysa veya 15 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
“Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” nın mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğine göre iade süresi kanunen 15 gündür.
İletişim sayfamızda bulunan adrese iadelerinizi yapabilirsiniz.
İade talebiyle Sarcina Ambalaj’ a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişiniz ile birlikte gelen faturanın arka yüzünde mesafeli satış sözleşmesi bulunan nüshasındaki iade formunu eksiksiz doldurarak, kargo ile iletişim sayfamızdaki adrese “Karşı Ödemeli” olarak gönderebilirsiniz.
Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra Sarcina Ambalaj tarafından kredi kartınıza/hesabınıza 10 iş günü içerisinde iade işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Sarcina Ambalaj’ın banka işlem süreçlerine müdahale etme hakkı yoktur.
Alıcının cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi durumlarında, alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:
Müşterimiz ürünü kaç taksit ile aldıysa banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır.
Satıcı bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların müşterimizin kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. Müşterinin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 iade yansıyacak ve müşteri iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği müşteriye nakit para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, üye işyeri yani satıcı ilgili tutarı bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince müşteriye nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, satıcı bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.
Alıcı, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüd eder.
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.